nedeľa 30. septembra 2012

Skúsenosti, diskusia, doporučenia

Výsledky vyhľadávania témy: skúsenosti plastové okná

  1. plastova-okna.vybere.cz/obecna-diskuze-1/
    Ahoj, nedávno jsem na barák kupoval plastová okna od firmy www.oknoplastik.cz a jsem s nima dost spokojený. Nikdy jsem s nima neměl zkušenost, a tak jsem ...
  2. www.zkusenosti.eu/2011/12/21/jak-jsem-koupil-plastova-okna/
    21. prosinec 2011 – Poléval mě studený pot když jsem si jen uvědomil, kolik firem vyrábí a prodává plastová okna a kolik reklam na nás chrlí veškerá média. Jak si ...
  3. www.obydleni.cz/diskuze/tema-1881-nez-koupite-plastova-okna-2/
    8. leden 2010 – Prodáváme plastová okna a dve?e z kvalitního profilového systému GEALAN a VEKA. Kompletní realizace zakázek, zaměření oken, ...
  4. forum.tzb-info.cz/113181-plastova-okna-zkusenosti-s-montazi-ostra...
    9. leden 2010 – prohrabal jsem se asi 30 nabídkami na výměnu plastových oken v RD a zbylo mi 5 firem, mezi nimiž se mi už těžko rozhoduje. Okna vypadají ...
  5. Celkem příspěvků: 10 - Počet autorů: 9 - 16. duben 2007
    My jsme si nechali dělat plastová okna od firmy Profilplast Praha a na základě dobrých zkušeností s kvalitou pak i dveře. Samozřejmě tomu ...
  6. fora.babinet.cz › DomovDáme si do bytu...
    25. květen 2009 – Prosím, jaké máte zkušenosti s plastovými okny ? Máte v bytě vlhkost, plíseň, musíte častěji větrat, rosí se vám okna apod ? Bydlíme v cihlovém ...
  7. diskuse.dama.cz/d.php?d=3614
    25. duben 2007 – Z vlastní zkušenosti všem doporučuju si dát pozor na zabezpečení plastových oken. Jak jsem se přesvědčila, zamčené okno otevře skoro ...
  8. www.emimino.cz/diskuse/firmy-na-plastova-okna-36763/
    27. leden 2010 – Ahoj, sháníme firmu na výměnu plastových oken. Nechali ... Máme zkušenosti s firmou Vekra-a opravdu mají služby na vysoké úrovni.Po asi ...
  9. www.poradte.cz › Domácnost a bydlenívytápění
    Celkem příspěvků: 31 - Počet autorů: 17 - 9. duben 2010
    Hledáme firmu na plastová okna, jaké máte prosím zkušenosti s firmou RI okna, Eurojordán, Okpo aj.? Je lepší trojsklo nebo dvojsklo, když ...
  10. blog.vicenezokna.cz/kategorie/plastova-okna/
    Několik zákazníků zajímajících se o plastová okna vybavená trojsklem z důvodu .... Zkušenost z tohoto případu ovšem svědčí o tom, že nejde jen o prodej, ale i ...

PlaySuperEna and win up to 150 million